2011. június 1., szerda

One Euro sminkcuccok + teszt

Nagyon régóta szerettem volna meglátogatni egy ilyen üzletet, hogy körbenézzek. Utoljára tízes éveim elején voltam 100 Ft-os üzletben. Viszont teljesen el voltam ájulva az áraktól ( pozitív értelemben ) és attól, hogy milyen jó kis dolgokat találtunk, úgy hogy közben csak pár percet voltunk bent. ( Barátommal többet sajnos nem lehet bevállalni :D )
Beszereztem egy körömlakkot, egy pirosítót, még egy elméletileg pirosítót ami inkább egy selyemfényű bronzosító szerintem, vagy nem is tudom, majd kikísérletezem mire is lesz jó. A kosárba került még egy hármas szemhéjpúder is.
Csináltam sok sok képet és magamra is kentem őket a kedvetekért. Véleményt még nem tudok mondani, mivel mai szerzemények, ha érdekel titeket később beszámolok mennyire bizonyulnak tartósnak, hasznosnak.

A pirosító egy narancsos-barackos árnyalat, eléggé keveset kell használni, nehogy bohóc hatást keltsünk :D Icipicit csillámos, de nem zavaró.


Ebből a palettából ez volt az utolsó darab, szóval jól kifogtam. A narancssárga szín miatt tetszett meg és alig várom, hogy leteszteljem.


Ez lenne az elméletileg pirosító, de szerintem ahhoz nekem túl barna, majd meglátom hol lehet hasznosítani.


Mára valahogy narancs napom volt, így velem jött ez a körömlakk is, aminek valami eszméletlen tömény festék szaga van. Nagy érdeklődéssel várom, mennyire válik be.


A kencék pedig így néznek ki az alkaromon.


Az árakra részletesen azért nem tértem ki, mert a blokkot véletlenül ott hagytam. Minden 250-300 Ft körül volt, így az összeg 1000 Ft alatt maradt. Szuper nem? :)

Ti mennyire szeretitek az ilyen no name sminkeket? Mennyire válnak be?

3 megjegyzés:

  1. Húúú az a pirosító de gyönyörű! Már régóta keresek magamnak hasonló színben. Nekem is ideje lenne benézni az euros boltba.

    VálaszTörlés
  2. Ööö...nálatok nem 2 db Lora lakkot adnak 290,-Ft-ért?
    Eddig én ahány eurósban voltam, mindenhol 2-t adtak.
    Nagyon szép a pirosító! :)

    VálaszTörlés
  3. Tényleg volt az az "akció", de nem nagyon találtam másik szép lakkot, ezért csak ennél maradtam.
    Amúgy most kentem fel a fél órája egy vékonyabb rétegben és hát sajnos elég gagyi, olcsóbb árkategóriánál maradok inkább a moyra lakkoknál :)

    VálaszTörlés