2011. június 30., csütörtök

10 Day photo challenge - összes egyben

Mivel rossz voltam és ritkán írok nektek, ezért ma egy képáradattal kedveskedem nektek.

Day 1 -Facebookos profilképed
Day 2 -Egy 1 évvel ezelőtti kép rólad
  A tetoválásokról már beszéltem, most meg is mutatom az egyiket, ami pont egy éve készült.
Day 3 - Egy kép valakiről, akit szeretsz
  Az első csók szerencsésen meg lett örökítve, így számomra ez a legkedvesebb kép.
Day 4 - Fotózd le a kedvenc színű tárgyat a szobádban
  Csaltam, mert ez ugye nem az én fotóm, de mivel este van már nem tudnék jó képet csinálni róla. 
Imádom ezt a tonikot, mert jó az illata, tökéletesen végzi a dolgát és szuper ez a szín.
Day 5 -Egy kép, ami boldoggá tesz
  Ide is a 3. képet használnám!



Day 6 -Egy gyerekkori fotó rólad
  Nincs beszkennelt gyerekkori fotó a gépemen, de ha egyszer lesz akkor azt megmutatom nektek :)



Day 7 -Egy képen, ami vicces fejet vágsz
  Ez a kép a ballagásomon lett megörökítve. Igazból Márk viccesebb fejet vág rajta, szóval valamin tényleg nagyon nevettünk mi öten. Meglepően rövid hajam volt ugye?! :)
Day 8 -Egy kép rólad és a legjobb barátodról
  Kinguc és én kb 3 éve.
  Timi és én pár napja! :))
Day 9 - Egy nyaralós képed
  Tavaly előtti nyáron készült Balatonos, naplementés kép.
Day 10 -Egy mai kép rólad
  Nem mai, hanem pár napja készült kép.




Remélem most már kikukkoltátok magatokat és tetszettek a képek. :)))

4 megjegyzés:

  1. Nagyon is tetszettek a képek:) Az a tetoválás, ölni tudnék érte:)
    Ha van kedved, nézz be hozzám is:
    www. parafeminas.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jók a képek, tetszenek!
    A blogod is szuper, fel is iratkoztam! :)
    Ha van kedved, kukkants be!

    http://lifelikevision.blogspot.hu/2012/07/divatra-akadva-cica-napszemuveg-cat.html

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Most találtam rá a blogodra, nagyon tetszik (különösen ez a rózsás háttér...), úgyhogy van egy új feliratkozód, ;)
    Itt az én blogom, hátha érdekel:

    http://roseballerina.blogspot.hu/

    VálaszTörlés