2011. június 16., csütörtök

Hawaiian Tropic protective 50+ naptej vélemény

Elég rég írtam utoljára, így ideje valami aktuálissal szolgálnom nektek.
Most ez nem lehet más, mint a legújabb naptejem.
Elsősorban azt kell közöljem, hogy ezt a naptejet a szuper érzékeny bőrűeknek ajánlom, vagy akik nem szeretik az intenzív barnaságot. A legviccesebb, hogy én egyik csoporthoz se nagyon tartozom, csak egy magas fokú védelemre vágytam és ezt 100%-ban meg is kaptam, azonban ilyennel még sose találkoztam. Tipikusan hamar leég az arcom a napon, de miután ezzel bekentem semmi, egy aprócska pírfolt se jelent meg.

Amin abszolút nevethetnékem támadt, hogy le se barnultam, pedig körülbelül 3 órán keresztül voltam kitéve tűző napfénynek.


Ez az abszolút védelem magasiskolája ! :)

Most hogy már kicsit leakciózzák a napvédőket, szerintem beszerzek valami gyengébb fújós változatot, ezt pedig a déli órákban kenem magamra majd a balatoni parton, mert én is akarok valami kis színt szerezni. :)

Illatra a legfinomabb kókuszillat amit valaha éreztem (pedig én nem szeretem a kókuszt), de ennek annyira átható és édes illata van, hogy egyszerűen imádom. Az állaga is nagyon kellemes, nem egy elfolyós menekülő krém, hanem kicsit sűrűbb. Ragacsos érzést nem hagy ha szépen elkenjük a bőrön, plusz érezhetően hidratáló hatású.

Végezetül kifejezetten ajánlom ezt a terméket, főleg azoknak akiknek a leginkább problémát okoz a tűző napfény. / Nem csak én, hanem a Nemzetközi Bőrrák Alapítvány is ajánlja, ami valljuk be azért csak jelenthet valamit nem? :) /

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése